doar din priviri


Sunt priviri care ma tulbura. Sunt priviri, sunt mici gesturi care ma intristeaza prin incarcatura lor emotionala. Ma intristeaza pentru ca imi starneste sentimente de gelozie. Sentimente pe care mintea mea nu le poate cuprinde. Si ma simt goala. O goliciune pe care nu am putut-o acoperi pana acum.

Sunt acele atingeri care te electrocuteaza, buzele-ti amortesc  si paralizezi. Incepi sa simti un gol in stomac, o stare de frica. Iti auzi doar inima cum bate.

Mintea mea se straduieste sa ma faca sa spun ceva, dar conexiunea se intrerupe pe undeva. Undeva unde numai pe o foaie alba de hartie se poate continua. As fi vrut sa te privesc cu toata incarcatura mea, dar a trecut prea mult timp, tu nu mai esti acolo. Nici nu stiu daca te-am privit. Am ramas doar cu amintirea unei trairi, cu acea stare de frica, de panica.

Au fost doar priviri, atingeri in eter.

Nici nu stiu daca mai vreau sa ma intalnesc cu tine. Orice intentie se termina cu un pas inapoi.

Ma dor tamplele, pe retina am doar privirea ta, cu pupilele-ti dilatate.

Wave-Siebnen

Lasă un răspuns

